środa, 15 lipca 2015

TMI TAG :)

PYTANIA:
1. Co masz na sobie ?
Bieliznę, Dużą koszulkę ,spodnie i skarpetki :D

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Nie

4. Ile masz wzrostu ?
161 cm

5. Ile ważysz ?
42 kg

6. Jakieś tatuaże ?
Nie mam :)
7. Jakiś piercing ?
Tylko dziurki w płatku ucha.

8. OTP ? (one true pairing) 
*czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp?
Tris i Cztery z Niezgodnej :)

9. Ulubiony program (serial) ?
Oj dużo...Szpital,Ukryta prawda itp :D
10. Ulubione zespoły ? 
G.R.L

11. Coś, czego Ci brakuje ?
Chyba nic :)

12. Ulubiona piosenka ?
Selena Gomez-Love will remember. Mam dużo a to jedna z nich :)

13. Ile masz lat ?
13

14. Znak zodiaku ?
Rak

15. Czego szukasz u partnera ?
Miłości, wsparcia,zrozumienia

16. Ulubiony cytat ?
Mam bardzo dużo.

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam :)

18. Ulubiony kolor ?
Niebieski, fioletowy,czarny

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Cicha bo boję się że ktoś usłyszy :D

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Do lodówki :D hahhah xD
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Chyba kąpiel w wannie...Zależy czy chcę sie tylko umyć albo poleżeć długo .Od 15-30 minut :)
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
15-20 minut

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
Nie przypominam sobie :D

24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru,ładne oczy,itp :D

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Nie szanowanie dziewczyn, lekkomyślność i czasami ich zachowanie :D

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery ?
Ciekawość :)

27. Czego sie boisz ? 
Pająków,ciemności :D
28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Na zakończeniu roku szkolnego :(

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
Wczoraj

30. Co oznacza Twój Blog username?
Moje imię :D

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Niezgodna-Veronica Roth

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie żadną

33. Co ostatnio oglądałaś ?
Filmik na yt

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Mama

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
przyjaciólka

36. Ulubiona potrawa ?
Spaghetti,pizza,bigos xD

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
USA

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
W kuchni :D

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
nie

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Wczoraj

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
Nie wiem nawet.

42. Ulubiony smak słodki ?
Czekolada :D Dużoo.. Owoce też
43. Na jakich instrumentach grasz ?
Na żadnych :)

44. Ulubiona część biżuterii ?
Wszystko :D

45. Ostatni uprawiany sport ?
Emm...Bieganie :)

46. Jaka piosenkę ostatnio spiewałaś ?
Selena Gomez-Good for you  

47. Ulubiony teks na podryw ?
Nie mam :)

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Mówię żę nie mam :D

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodziną.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto chce ;)

Mam nadzieję że post wam się spodobał :).I przy okazji chcę wam podziękować za ponad 500 wyświetleń i 28 obserwujących  ♥ Mam nadzieję że będzie coraz lepiej ♥

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag ;>
    klaudiaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi <3
    moze obs za obs?
    http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do odpowiedzi o chłopakach to się zgadzam :) obserwuje pytałaś o wspólną obs adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, ja już go kiedyś robiłam :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Tag, dużo z niego można się dowiedzieć :). Pozdrawiam!

    + Zapraszam na nowy post: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o wspólną obserwację. Zacznij,a napewno się odwdzięczę.

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tag :)
    Masz rację...kiedy jest nam smutno-jedzenie zawsze pocieszy xD
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytalas o obserwacje, jasne, zacznij i daj znac u mnie ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag :)
    Wpadnij do mnie (Mój blog) może coś Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis :) Ja też lubię jeść jak mi smutno :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna? - Do lodówki." - genialne, hahahah :D Takie prawdziwe :) Świetny tag!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha dobrze powiedziane z tą lodówką! :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uwielbiam te kolory, z ta lodowka super ! ;D ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to dla Ciebie nie problem, moge prosic o klikniecie u mnie w najnowszym poscie?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pozytywny post !

    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam do mnie !
    fit przepisy , moja metamorfoza i wskazówki jak zdrowo życ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! No a tag całkiem fajny, lekki i przyjemny :)
    Obserwuję.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń








  17. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń